Något i mitt system skapar huvudvärk och illamående nu framåt kvällen. Kan det vara något jag ätit? Jag skulle ha träffat en gammal kompis, som nyss flyttat. Jag såg fram mot att se hur hon har det. Det får bli en annan gång. Och bloggen då? Nu är det bara en vecka kvar på utmaningen att skriva ett blogginlägg om dagen i hundra dagar! Dagens blogginlägg får bli så här kort – vad gör man? Och avslutas med en förhoppning om att jag mår bättre imorgon.

#blogg100

En reaktion på ”Indisponibel bloggare

Kommentera

