Hemma hos oss finns det rätt många lådor som är svåra att hitta i. Den här lådan orkar ingen av oss fixa ikväll. Något har glidit på sned och hamnat bakom lådan. Papper ligger på tvären inuti hurtsen, på ett sätt som gör att det inte går att stänga lådan nu. Jag har ägnat en stor del av min tid idag åt att sortera andra pappershögar, ringa telefonsamtal och besöka diverse webbplatser.

Igår var vi ute i solen mellan 10 och 15. Jag fick nästan för mycket sol. Vi tog hand om vår kompis hund, gick en lång promenad och satt ute och åt. Så jag tyckte att jag kunde sitta inne och städa papper idag, även om det är tråkigt.

#blogg100

2 reaktioner på ”Städa papper

  1. Rensa papperslådor är nog det mest tråkigaste som finns! Gosh, tror jag har tre fulla lådor som behöver det där … men när jag öppnar en himlar jag ögonen och tänker … imorgon! Trycker ner pappret/brevet och vänder ryggen till

    Liked by 1 person

Kommentera

